Groei voor Koestert
Verkoop stimuleren en rendement op investering maximaliseren met gerichte Google Ads-campagnes

De uitdaging
Koestert, een e-commerce bedrijf bekend van de bewaarbundels en producten voor babyshowers en huwelijken, benaderde Zoinks met het doel de verkoop te verhogen via Google Ads. Koestert had eerder geprobeerd om zelf Google Ads campagnes uit te voeren, maar ze hadden moeite om de gewenste resultaten te genereren.



De aanpak
Om Koestert te helpen hun doelen te bereiken, begon Zoinks met een grondige analyse van hun huidige campagnes en website. We deden aanbevelingen voor effectievere targeting en advertentieteksten. Vervolgens hebben we nieuwe campagnes opgezet voor Koestert met behulp van de Max performance campagnes om conversies te maximaliseren en de meeste verkopen te genereren.
We experimenteerden ook met simpelen zoekwoord campagnes om Koestert top-of-mind te houden bij potentiële klanten. Naast het opzetten van nieuwe campagnes zorgden we ook voor continue ondersteuning en optimalisatie van de Google Ads inspanningen van Koestert, waarbij we de prestaties van hun campagnes voortdurend in de gaten hielden en waar nodig aanpassingen deden.

Het resultaat
De verkopen via Google Ads werden aanzienlijk verhoogd. Koestert zag een duidelijke verbetering in hun rendement op investering en waren in staat om een breder publiek te bereiken dan voorheen.
Zoinks heeft Koestert geholpen hun doel te bereiken om meer verkopen te genereren door middel van effectieve Google Ads campagnes en voortdurende ondersteuning en optimalisatie.