De relaunch van Jet-Stream

Jet-Stream helpen opvallen in een uitdagende markt en indruk maken op IBC met een uitgebreide merkherlancering.

De uitdaging
Jet-Stream, een toonaangevende leverancier van streaming en broadcast oplossingen, benaderde Zoinks met de uitdaging om hun merk opnieuw te lanceren voor het International Broadcasting Convention (IBC) evenement.

Jet-Stream wilde indruk maken op IBC en hun nieuwe Europese Streaming Cloud presenteren, maar ze wilden zich goed onderscheiden in een drukke markt.

De aanpak
Om Jet-Stream te helpen hun doelen te bereiken, hielp Zoinks met het ontwikkelen van een uitgebreide marketingstrategie met een nieuwe website, social media campagnes, e-mailmarketing en videoproductie. Jet-Stream ontwierp samen met Concept7 een compleet nieuwe huisstijl voor de website. We implementeerden ook marketingautomatisering om hun e-mailcampagnes te stroomlijnen en het gemakkelijker te maken om hun doelgroep te bereiken. We ontwikkelden social media posts die gericht waren op belangrijke beïnvloeders binnen LinkedIn groepen en creëerden boeiende content om de juiste mensen op het juiste moment te bereiken. Ten slotte produceerden we samen met Roger Muskee en Studio Flink een promotievideo die de kenmerken en voordelen van Jet-Stream belichtten. Deze video werd gebruikt op de website, social media kanalen en op het IBC evenement zelf om buzz en traffic te genereren.

Het resultaat
Zoinks hielp Jet-Stream met een succesvolle herlancering van hun merk voor het IBC evenement, wat resulteerde in een verhoogde naamsbekendheid en betrokkenheid bij hun doelgroep. De marketing automatisering, mailflow, website, video en social media campagnes hebben allemaal bijgedragen aan het succes van de merkherlancering, en Jet-Stream stond sterk op het IBC evenement.

Bekijk andere cases

Koestert